18 September 2011

Bokmässan 2011, I'll be there!

Dags för Bok och Biblioteksmässan i Göteborg nästa helg, och jag ska närvara på söndagen med följande aktiviteter:

14.00-14.45
Teckna Manga-workshop i Bonnier Carlsens monter

14.45-15.30
Signering av Häxfolket i Bonnier Carlsens monter

16.00-16.45
Paneldebatt i Seriefrämjandets monter om nya serieprojekt med Henri Gylander (Serier mot rasism) och mig (Swedish Comic Sin).

Hoppas vi ses där!

Liten lägesrapport:
Min rygg gör oooont! Köpte en ny [dyr] kontorsstol, men det värker en massa ändå! Måste avlasta den oftare... tror också att det kan vara för att jag överansträngde musklerna med roddmaskinen förra veckan... Urk, känner mig gammal och sliten... Major setback för mitt arbete också, bara gjort 5-6 bilder de senaste dagarna... Hur ska detta gå?? Kommer jag hinna?? Den spännande följetongen "Natalias liv" fortsätter...

No comments:

Post a Comment