27 May 2011

UppCon och B.L.Y.G.!

Dags för lite reklam~

Jag och Nosebleed Studio kommer till både UppCon och B.L.Y.G. i år! Jippie!!


UppCon'11 sker den 3-5 juni i Uppsala Konsert och Kongress, UKK.
Förra årets UppCon var riktigt kul, så det var klart att vi ska dit i år igen. Förutom att vi kommer sälja vår nya antologi i Artist Alley, så kommer vi även ha föredrag, workshops och vara med i en paneldebatt!
Så om du ska till UppCon'11, missa inte följande:

Lördag 4/6 11.15-12.15:
"Yaoi - Av kvinnor, för kvinnor, om män som älskar män"
Föredrag om Yaoi/BL manga med mig.

Lördag 4/6 12.30-13.30:
"Den svenska mangamarknaden"
Paneldebatt med Åsa Ekström, Catarina Batista (Nosebleed Studio), David Borgström (SF-bok) och mig
Moderator: Elise Rosberg (Wasabi Press)

Lördag 4/6 20.45-21.45:
"Chibi-mangateckning"
Tecknarworkshop i chibifigurer med Catarina Batista (Nosebleed Studio).

Söndag 5/6 10.15-11.15:
"Starta en mangacirkel!"
Föredrag om mangacirklar och studios med Catarina och mig (Nosebleed Studio).

Här kan du se hela schemat: UppCon'11 - Schema
Om du nu ångrar att du inte köpt biljett än, så går det fortfarande! Kolla här!


Sen ska jag och syrran också till B.L.Y.G. i år.
Jag har velat åka dit, eftersom det är Sveriges enda BL/Yaoi-konvent, men aldrig kunnat. Äntligen!
Vi kommer att sälja vår nya antologi, A Song for Elise, Swedish Comic Sin m.m. samt att jag kommer ha en föreläsning och en tecknarkurs:

Lördag 18/6 18.00:
"Teckna Boy's Love och Girl's Love manga"
Tecknarworkshop i BL/GL manga med mig.

Söndag 19/6 11.00:
"Yaoi - Av kvinnor, för kvinnor, om män som älskar män"
Föredrag om Yaoi/BL manga med mig.

Och även B.L.Y.G. går det fortfarande att köpa biljetter till (fram till den 31/5)! Surfa in här: B.L.Y.G.'11

Hoppas vi ses där! Alla som köper böcker vid vårt bord kan som alltid få signering och ev. liten bild i boken om man vill!

No comments:

Post a Comment