08 November 2010

Ett år

För ett år sedan var jag för osocial för att gå på en fest. Jag bjöd istället hem en kille jag träffat på helgon. Han verkade trevlig, och vi hade planerat att laga sushi ihop.

Det blev mer än så.

Den 6:e var det ett år sedan jag och Emil lagade sushi ihop. Vi gjorde det igen i lördags, fast denna gången med rätt ris och inte halv tolv på natten. Sen såg vi klart filmen vi började se den där gången för ett år sedan. Guds stad. Min favoritfilm. Rekommenderas varmt.


Vi hann också passa på att vara lite nördiga! Här är en bild på den fina Warhammer-terrängen som vi också byggde ihop på lördagen.


Nu ligger den och torkar för vi spejade den idag. Ser framemot att drybrusha och dekorera den. Så stolt! Ett riktigt praktexemplar till centerpiece. Mer bilder kommer på den när den är klar.

Så mycket kärlek. Jag är hög, mätt och lycklig.

2 comments:

  1. Hög på lim? I hope not! XDD

    Grattis på er, sötnosar! Alla förtjänar såm fin kärlek! :)

    ReplyDelete
  2. Ett år senare är man själv för osocial för att gå på fest. Men inte vill någon hem till mig och laga sushi för det. =/

    ReplyDelete