11 September 2009

Intervjuer om "A song for Elise"...

Två ännu inte allt för gamla intervjuer om min bok "A song for Elise".

Först en intervju gjord av Bobbi som skriver bloggen Trancenders

Läs blogginlägget här.

Vi satt två timmar på en Malmökafé och snackade sexualitet och feministisk porr. Det var ett sjukt inspirerande och kul samtal!

Sedan den andra intervjun, gjord på en restaurang i universitetsstaden Coimbra i centrala Portugal, av en reporter vid namn Américo Saramento på den rikstäckande Journal de Notícias.

Den går att finna här, fast på det vackra portugisiska språket.

Américo är en vän till min pappa, och skriver om serier och seriealbum i kulturdelen. Artikeln är väldigt fördelaktig skriven, jag framstår som ett ledande namn inom "Euromanga-rörelsen". Jag önskar att en sådan rörelse skulle existerat...
Bra artikel, förutom att han stavade fel på yaoi manga.

Hittade dessutom att Baka-Updates Manga, en sida som listar mangatitlar världen över, har listat min bok, kolla här.
Kul, och verkligen pirrigt att ligga på den sidan. Bra betyg också, tycker jag, även om det bara är 3 som röstat, hahaha.



Klimatninjan är cool!

Sitter med slutspurten av Klimatserierna FUSE, som jag egentligen borde varit klar med i måndags, men som dragit sjukt mycket ut på tiden. Har jobbat till sex på morgonen i en vecka nu.
Och typ 30% av tiden sitter jag och väntar på att min slöa dator ska tänka färdigt.
Fan, måste verkligen ge den mer minne...

Saker rullar på.
Mer inom kort.
Förhoppningsvis stora saker.
Vänta och se...

No comments:

Post a Comment